CZYM JEST MEDICLUB I JAKIE DAJE KORZYŚCI?

MEDICLUB to program, który pozwoli Ci w prosty sposób zadbać o Twoje zdrowie i zdrowie Twoich najbliższych.

MEDICLUB to:

– szybki dostęp do specjalistów, badań i tysięcy wizyt w jednym miejscu.
Będąc w MediClub uzyskujesz szybki dostęp do lekarzy i badań w placówkach w całej Polsce nawet tego samego dnia i możliwość umawiania się online.

– rzetelne porady medyczne przygotowane przez lekarzy i specjalistów Medicover.
Jako członek MEDICLUB możesz skorzystać z naszej encyklopedii zdrowia, zawierającej opisy aż 150 schorzeń. Masz również dostęp do porad medycznych, cennych wskazówek i materiałów wideo na platformie MediStore, przygotowanych przez doświadczonych lekarzy i ekspertów.

– ekskluzywne, dedykowane oferty tylko dla członków MEDICLUB.
Ekskluzywne oferty dotyczące opieki medycznej dostosowane do Twoich potrzeb oraz Twoich najbliższych dostępne w przystępnych cenach na platformie Medistore.

– stałe zniżki na wizyty i badania dostępne w MediStore
Będąc w MediClub możesz cieszyć się stałą zniżką 5% na badania i wizyty dostępne w MediStore.

CZY CZŁONKOWSTWO W MEDICLUB JEST BEZPŁATNE?

Tak, członkostwo w MEDICLUB jest bezpłatne.

CZY JAKO CZŁONEK MEDICLUB MOGĘ KORZYSTAĆ ZE ZNIŻEK NA WIZYTY I BADANIA PŁACĄC ZA WIZYTĘ W PLACÓWKACH?

Nie, zniżka dostępna jest wyłącznie przy dokonaniu zakupu online przez platformę MediStore.

JAKIE DANE POTRZEBNE SĄ DO ZAŁOŻENIA KONTA?

W celu rejestracji należy wypełnić online formularz rejestracyjny, podając imię i nazwisko, adres e-mail oraz hasło – musi mieć minimum 8 znaków, w tym jeden znak specjalny (#?!@$%^&*-_) albo cyfrę, jedną wielką i małą literę, a także zapoznać się i zaakceptować postanowienia regulaminu i polityki prywatności oraz deklaracje zgód (dostępne w procesie rejestracji).

DLACZEGO WYMAGANE JEST WYRAŻENIE WSZYSTKIE ZGÓD, ŻEBY ZOSTAĆ CZŁONKIEM MEDICLUB?

Członkowie MEDICLUB korzystają z usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu konta MediClub na zasadach określonych w regulaminie oraz z korzyści oferowanych przez program, dlatego wymagane jest wyrażenie zgód. Ponadto dzięki wszystkim zgodom mamy możliwość komunikowania członkom MediClub ekskluzywnych ofert, nowości, zmian oraz treści medycznych przygotowanych przez naszych specjalistów.

NIE MOGĘ ZALOGOWAĆ SIĘ DO KONTA, DLACZEGO?

Zdarza się, że przeglądarka ulega chwilowej awarii – spróbuj odświeżyć stronę logowania i wpisać ponownie hasło i login.

Sprawdź, czy masz wyłączony CAPS LOCK na klawiaturze.

Upewnij się, że zaznaczyłeś/aś pole „Nie jestem robotem” i wybierz odpowiednie pola graficzne – zgodnie z pytaniem (np. „zaznacz samochody” – wybierz wszystkie te obrazki, na których widnieje samochód)

Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła lub pojawia się kilkukrotnie napis „Nieprawidłowa nazwa użytkownika lub hasło”, możesz skorzystać z opcji ustalenia nowego hasła klikając na link „nie pamiętasz hasła?” Na adres mailowy podany w trakcie rejestracji otrzymasz wiadomość umożliwiającą ustawienie nowego hasła. Postępuj zgodnie z przesłanymi instrukcjami.

CZY MOGĘ ZMIENIĆ ADRES E-MAIL?

Nie, podany adres e-mail jest identyfikatorem Twojego konta.

JAK POSTĄPIĆ KIEDY ZAPOMNĘ HASŁA?

Możesz skorzystać z opcji ustalenia nowego hasła klikając na link „nie pamiętasz hasła?” Na adres mailowy podany w trakcie rejestracji otrzymasz wiadomość umożliwiającą ustawienie nowego hasła.

JAK MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA?

Dział obsługi klienta czynny jest w godzinach 8:00-20:00 w dni robocze.

Infolinia: +48 500 900 987, e-mail: mediclub@mediclub.pl

JAK MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z CZŁONKOWSTWA W MEDICLUB?

W celu usunięcia Konta MediClub należy skontaktować się telefonicznie 500 900 987 bądź e-mailowo mediclub@mediclub.pl

Dyspozycja usunięcia konta jest przyjmowania do realizacji po potwierdzeniu, czy osoba występująca z żądaniem jest posiadaczem tego konta. Usunięcie konta następuje niezwłocznie i oznacza rozwiązanie przez Klienta umowy z Medicover o świadczenie usług drogą elektroniczną, której przedmiotem jest prowadzenie Konta MediClub.